Snart slut....

I förmiddags var jag helt slut. Jag gick upp vid halv nio , åt frukost och tog en promenad med Rosso. Vi gick en runda i skogen och väl hemma igen så fick han torka lite ute på trappan. Sen fick han komma in och han gick direkt till sin sovplats och lade sig. Han somnade på stört och det gjorde jag också. Sov i säkert två timmar, så himla skönt!

Mitt sommarvik på sjukan har verkligen tagit musten ur mig, jag är helt slut! Snart är det dock slut och jag ska avnjuta två veckors semester. Kanske kan jag komma i gång med mitt bloggande igen?

Sommaren har som sagt inneburit en hel del arbete, men också en del skojigt. Dans och fest, picknic m.m.

Rosso, det är ju förresten det senaste tillskottet i vår familj :-). Han är en Irländsk röd setter med massor av bus och energi i sig. Han är så fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0