Busfabriken!

I morgon åker jag och en kompis och hennes dotter till busfabriken i halmstad. Det blir nog roligt, jag har aldrig varit där. Dessutom kan jag behöva en dag med en kompis.

Häromdagen ringde hon som klippte mig i gbg och frågade om jag vill vara med som hårmodell näste vecka. Det är för en håruppsättning. Jag tackade ja.

Jag har en del för mig näste vecka faktiskt. Jag ska hälsa på en kompis och hennes nyfödda.

Min bror har lånat min bil i dag. Han skulle till tyskland och handla alkohol. Jag beställde ett flak cider, ett flak öl och en låda black tower. Inte för att jag kommer dricka upp på lääänge, men det kan ju vara bra att ha hemma. Det kanske blir en del grillning i sommar :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0